PS5 Hardware – Εντυπώσεις 6 εβδομάδων

Έμεινα άκρως εντυπωσιασμένος από αυτά που προσφέρει το PS5!
PS5

Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου για το PS5 Hardware που μας έδωσε η Sony σε αυτή τη γενιά. Να επισημάνω ότι η κονσόλα που κατέχω είναι η Disc Based, την οποία έλαβα Day 1. Περιφερειακά που επίσης πήρα ήταν ένα δεύτερο Dualsense, το Dualsense Charging Dock και τα ακουστικά Pulse 3D.


Στο διάστημα που έχω την κονσόλα έκανα Platinum Trophy σε Ghost of Tsushima, Astro’s Playroom, Demon’s Souls και Spider-Man Miles Morales. Επιπλέον με το break των Χριστουγέννων με την οικογένεια διασκεδάζουμε με το Overcooked 2 και Εrica. Τέλος παίζουμε καθημερινά Warzone και Borderlands 3 με την παρέα του PSLab και έτσι περνάει ευχάριστα το lock-down. Οπότε μπορώ να πω ότι έχω κάνει αρκετά εντατική χρήση του hardware.

Επιδόσεις και ψύξη

Με λίγα λόγια, το σύστημα δουλεύει καταπληκτικά. Δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά τον ανεμιστήρα να ανεβάζει στροφές. Ο μόνος τρόπος να τον ακούσει κανείς είναι αν πλησιάσει σε πάρα πολύ μικρή απόσταση από την κονσόλα. Να προσθέσω ότι η ψύξη λειτουργεί άψογα. Αυτό το καταλαβαίνουμε διότι στους πιο απαιτητικούς τίτλους όπως Demon’s Souls Remake και Spider-Man Miles Morales, το πίσω μέρος της κονσόλας είναι αισθητά πιο ζεστό και ξεπερνάει τους 50C. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα ψύξης κάνει δουλειά κ δεν αφήνει τη θερμότητα να μείνει “φυλακισμένη” στο εσωτερικό της κονσόλας.

Έμεινα άκρως εντυπωσιασμένος από αυτά που προσφέρει το PS5 Hardware σε θέμα επιδόσεων. Τα γραφικά και το rock-solid 60 fps framerate που μου χάρισε το Demon’s Souls Remake και Spider-Man Miles Morales ρίχνουν σαγόνια. Στο Miles Morales έχουμε και το πρώτο σοβαρό παράδειγμα Ray Tracing στα 60 fps της γενιάς. Δεν είναι μόνο αυτά όμως. Καταπληκτικό το backwards compatible boost που πήρε το Ghost of Tsushima το οποίο γίνεται άλλο παιχνίδι στα 60 fps σε σχέση με την εμπειρία στο PS4 Pro. Παρόμοια αίσθηση και στο Borderlands 3 το οποίο τρέχει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα σε 4Κ 60fps.

Είμαστε μόνο στην αρχή της γενιάς και ήδη τα αποτελέσματα είναι καταπληκτικά. Ανυπομονώ να δω τι θα μας προσφέρουν τα υπόλοιπα studios της Sony όπως Naughty Dog, Sony Santa Monica.

DualSense και Charging Dock

Για να μην τα πολυλογώ, είναι χωρίς καμία αμφιβολία το καλύτερο controller στην ιστορία του gaming. Από την πρώτη επαφή είναι αισθητή η ποιότητα κατασκευής του. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του όπως Haptic Feedback και Adaptive Triggers απογειώνουν την εμπειρία σε τίτλους όπως Astro’s Playroom, Borderlands 3, Call of Duty Cold War και Warframe. Δυστυχώς δεν είδα μια εξίσου καλή χρήση σε Demon’s Souls και Spider-Man Miles Morales. Αυτό εξαρτάται από developer σε developer και βλέπουμε ότι όλο και περισσότεροι αποφασίζουν να τα χρησιμοποιήσουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι χάρη στο DualSense, την απόλυτη εμπειρία και σε 3rd party τίτλους, μόνο σε PS5 θα τη βρουν οι gamers.

Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να πω για το Charging Dock. Εξίσου καλή ποιότητα κατασκευής, σίγουρα η καλύτερη λύση του είδους για DualSense. Επίσης μειώνει το νούμερο συρμάτων που για εμένα είναι κάτι σημαντικό. Αφήνεις το χειριστήριο εύκολα πάνω του όταν τελειώσεις το gaming session σου και δε ρισκάρεις να μείνεις ποτέ από μπαταρία.

Pulse 3D Headset

Είμαι αρκετά απαιτητικός όσον αφορά ακουστικά gaming. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιούσα τα SteelSeries S800 τα οποία ανήκουν στην ανώτατη κατηγορία της εταιρίας με κόστος τριπλάσιο. Έτσι όταν πήρα τα Pulse 3D δεν περίμενα κάτι ανώτερο.

Η ποιότητα ήχου που προσφέρουν είναι πάρα πολύ καλή και έμεινα θετικά εντυπωσιασμένος αν και αναμενόμενο να χάνουν λίγο σε σχέση με τα S800. Στο κόστος τους, δεν πιστεύω ότι υπάρχει άλλο wireless headset που να προσφέρει τέτοια ποιότητα. Η ποιότητα κατασκευής επίσης είναι σε πολύ καλά επίπεδα και δε μου δίνουν αίσθηση ότι θα σπάσουν.

Η μπαταρία τους, αν και δεν έκανα test να δω πόσο διαρκεί πριν σβήσουν, σίγουρα ξεπερνάει της 12 ώρες. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα και συνήθως τα έβαζα σε φόρτιση κάθε 2 μέρες.

Λιγότερο θετικά όμως θα είναι τα σχόλια μου για το πόσο άνετα είναι. Προσωπικά μετά από κάποιες ώρες gaming, αρχίζουν και με πονάνε τα αυτιά μου από το σφίξιμο. Ίσως αυτό διαφέρει από χρήστη σε χρήστη πάντως σε σχέση με τα SteelSeries τα βρήκα κατώτερα σε αυτόν τον τομέα.

Κάποιο Bug ή πρόβλημα?

Από το Day 1 τα προβλήματα που μου παρουσιάστηκαν ήταν τα εξής:

  1. Error κατά τη μεταφορά δεδομένων από PS4 Pro σε PS5 αν και αυτό πρέπει να ήταν λόγω του PS4 Pro. Στη 2η προσπάθεια δούλεψε χωρίς πρόβλημα
  2. Ένα hard-crash κατά τη διάρκεια gameplay Spider-Man Miles Morales. Κόλλησαν ήχος και εικόνα για περίπου 1 λεπτό. Μετά η κονσόλα έκλεισε μόνη της την εφαρμογή και έβγαλε error-report. Δε μου συνέβη ποτέ ξανά με κανέναν άλλο τίτλο
  3. Στο Demon’s Souls Remake με τα Pulse 3D, υπάρχουν στιγμές που κόβεται ο ήχος για ένα κλάσμα δευτερολέπτου. Πρέπει να είναι πρόβλημα μόνο με το συγκεκριμένο παιχνίδι και γίνεται σπάνια οπότε δεν χαλάει σε καμία περίπτωση την εμπειρία
  4. Υπήρξε μια μοναδική φορά μετά από ώρες χρήσης της κονσόλας και αλλαγής διαφόρων τίτλων, που το Demon’s Souls Remake δε θέλησε να ξεκινήσει. Σταματούσε στο Splash Screen. Χρειάστηκε σβήσιμο της κονσόλας και restart. Δεν το ξαναέκανε

Όλα τα παραπάνω τα θεωρώ αμελητέα και αποδεκτά για μια νέα κονσόλα που θα ωριμάσει ακόμη περισσότερο. Η Sony έδωσε ρεσιτάλ με το νέο της PS5 Hardware και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Ελπίζω οι PS5 Hardware εντυπώσεις μου να σας φάνηκαν χρήσιμες.

Πείτε μας τη γνώμη σας και τη δική σας εμπειρία στο ζωντανό community του PSLab!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
error: Naughty! No copying!!